Firma z kilkunastoletnim doświadczeniem w sprzedaży online w Polsce oraz na kilkunastu europejskich rynkach. W sprzedaży wykorzystująca zarówno sklep internetowy, platformy marketplace oraz dropshipping.
Przedstawiciele funduszu inwestycyjnego po przeprowadzeniu audytu struktur organizacyjnych zdiagnozowali trzy obszary, które wymagały zbudowania nowych zespołów i zatrudnienia na ich czele doświadczonych managerów. Dotyczyło to obszaru SEO, Marketing Automation oraz Web Analytics.
Omówienie z klientem realnego planu jaki przyjął fundusz inwestycyjny. Wynikiem rozmowy było zbudowanie stabilnej perspektywy zatrudnienia wynikającej ze strategii jaka została przyjęta przez fundusz.
Klienci w przypadku tego typu stanowisk w pierwszej kolejności są zainteresowani kandydatami pracującymi po stronie „klienta” a nie w agencji marketingowej, gdzie zwykle odpowiadają tylko za jakiś wycinek prac. Z racji na specyfikę lokalnego rynku uznaliśmy jednak wspólnie, że nie możemy się ograniczać. Stąd też w działaniach searchowych nastawiliśmy się zarówno na inne sklepy internetowe jak i na kandydatów z agencji.
W przeciągu 4 tygodni od jednoczesnego rozpoczęcia poszukiwań na te 3 stanowiska przedstawiliśmy kompletne shortlisty doświadczonych kandydatów.
Po niecałych 8 tygodniach od rozpoczęcia poszukiwań zabezpieczyliśmy klientowi 3 nowe kluczowe stanowiska oraz rozpoczęliśmy poszukiwania specjalistów do nowo powstałych działów.
Po około 4 tygodniach poszukiwań i kolejnym miesiącu trwania rozmów udało się złożyć ofertę osobie, która spełniła oczekiwania odnośnie potrzebnych kompetencji i doświadczenia. Po wielu rozmowach w celu przekonania kandydata do oferty oraz negocjowaniu z Klientem warunków umowy, ostatecznie przyjął propozycję i po 3-miesięcznym okresie wypowiedzenia rozpoczął pracę na oferowanym stanowisku.
W szybkim czasie nasz klient miał wybranych kandydatów, których dołączenie do spółki miało umożliwić mu jeszcze bardziej dynamiczny rozwój i umocnienie swojej pozycji w segmencie home decor. Na wspólny sukces z pewnością duży wpływ miało zaufanie jakim zostaliśmy obdarzeni w zakresie oceny możliwości rynkowych jakie dawała lokalizacja klienta oraz kierunków jakie przyjęliśmy w poszukiwaniach.